2006 U.S.A Western Discovery

Dag 13; Yosemite N.P - San Francisco, CA

Vandaag vertrekken we naar San Francisco! Om 10u rijden we weg uit het prachtige Yosemite N.P. In het hotel hebben ze nog een routeplanner voor ons uitgeprint en het ziet er allemaal niet al te ingewikkeld uit, dus dat moet goedkomen

Tongue Out
. Voor we de Interstate op gaan rijden we eerst nog door wat prachtige natuur...

We stoppen voor foto's en genieten van het uitzicht, maar dan is het toch onvermijdelijk. We laten de rustige State road achter ons en moeten mee met de massa die met 70miles p/u over de Interstate richting San Franciso raast. Dat is even wennen.

Zodra we San Francisco komen rijden we meteen verkeerd, maar met onze stadsplattegrond en het feit dat alles hier in vierkante blokken gebouwd is en de straatnamen van alleen nummers hebben (1st street, 2nd street....) hebben we het hotel in no-time gevonden. Voor $29,p p/nacht parkeren ze de auto (geen idee waar) en voor dat geld halen ze hem ook weer op, wanneer je hem nodig hebt. De kamer in het Savoy hotel is piepklein en over het uitzicht hebben we het maar even helemaal niet. Wat wel grappig is, is dat het hele hotel vol staat met San Francisco song lyrics...

We lopen nog richting Union Street en dan zit de dag er weer op.

Morgen gaan we op stap met Jon DeLong die ons 'zijn' San Francisco laat zien.